STRONA GŁÓWNA          O FIRMIE          USŁUGI         AUTORYZACJE          CENNIKI          SERWIS          KONTAKT








Nasza oferta:



Wideomonitoring

Systemy alarmowe

Centrale telefoniczne

Osprzęt do central telefonicznych

  - rejestracja rozmów
  - bramki VoIP
  - bramki GSM
  - systemy DECT
  - zapowiedź słowna

Telefony i telefaksy

Sieci teleinformatyczne

Domofony i bramofony




















Nagrywanie treści rozmów telefonicznych



System nagrywania treści rozmów telefonicznych to urządzenie, które pozwala na usprawnienie działania oraz poprawę efektów ekonomicznych działalności firmy.

Rejestracja rozmów telefonicznych umożliwia:

zwiększenie bezpieczeństwa interesów firmy poprzez stałe dokumentowanie treści rozmów
  • w przypadku wątpliwości pozwala na ponowne odsłuchanie treści rozmowy
  • eliminuje konieczność ponownej rozmowy z klientem a tym samym wpływa na wysokość rachunków telefonicznych
  • bardziej efektywną obsługę klienta, mniejszą ilość kosztochłonnych nieporozumień i pomyłek
  • wykorzystanie nagrań przeprowadzonych rozmów jako materiału szkoleniowego dla pracowników
Firma Elektronix produkuje obecnie 2 rodzaje systemów nagrywania rozmów telefonicznych system MVR i system IP-REC.

Pozwalają one na nagrywanie rozmów przychodzących i wychodzących z linii PSTN jak i bramek GSM. System IP _REC ma dodatkowo pocztę głosową, VOiCE -mail i konta SIP (VoIP).

Systemy nagrywania rozmów MVR i IP - REC przystosowane są do każdego rodzaju central telefonicznych, nie posiadających funkcji nagrywania rozmów.

Pragniemy zwrócić uwagę, że firma ELEKTRONIX produkuje także centrale IP PBX (w wersji Mx i Sx), które w standardzie (bez żadnych dopłat) posiadają funkcję nagrywania treści rozmów telefonicznych.

Zadaj nam pytanie.








System MVR


Urządzenie MVR (Multi Voice Recorder) jest urządzeniem samodzielnym, mogącym dokonywać nagrywania rozmów telefonicznych także z linii radiowych oraz z mikrofonów zainstalowanych w pomieszczeniach jak również identyfikacji numeru dzwoniącego abonenta.

Jest wyposażony w wyjmowalny Compact Flash (wielkości pudełka od zapałek) - służący do nagrywania treści rozmów. Komputer, do którego można podłączyć nagrywarkę MVR pozwala natomiast na odsłuchanie nagranych na Compact Flash'u plików oraz do ściągnięcia nagranych plików na dysk twardy komputera. Pozwala to na odsłuchiwanie rozmów na dowolnym komputerze, niekoniecznie w miejscu gdzie dokonywane było nagrywanie (np. odsłuchiwanie rozmów przeprowadzanych w filii firmy w jej głównej siedzibie).

Podstawowe cechy wyróżniające system MVR ELNIX:
  • wbudowane najnowocześniejsze systemy kompresji dźwięku
  • prawie nieograniczona pojemność systemu - nawet do 100 tysięcy godzin nagrań
  • najlepsza jakość dźwięków nagranych rozmów telefonicznych
  • połączenia równoległe bez konieczności przepinania linii telefonicznych
  • brak limitu odległości pomiędzy urządzeniem a linią nagrywająca (nawet do 1 km)
  • zintegrowanie z systemem call center w standardzie
  • mały pobór mocy ca 3W; możliwość zasilania z akumulatora
Urządzenie mieści się w obudowie RACK 10” pozwalającej na jego zainstalowanie w szafie montażowej, na ścianie lub w pozycji leżącej np. na stole.

Urządzenie może być wykorzystywane do:
  • monitoringu prowadzonych rozmów,
  • kontroli pracowników,
  • poprawienia efektywności pracy,
  • przypomnienia przeprowadzonej rozmowy, jej przebiegu treści, co pozwala na uniknięcie pomyłek
  • szkoleniowym, marketingowym – jak rozmawiać przez telefon z klientem
  • zapewnienia dokumentacji przebiegu zgłoszenia telefonicznego
  • podwyższenia stopnia bezpieczeństwa prawnego firmy
  • wspomagania prac służb ratowniczych i patrolowych – monitoring stanów alarmowych
Rodzaj portów wejściowych
  • linie analogowe, radiowe oraz mikrofonowe
opcjonalnie
  • linie cyfrowe ISDN 2B+D
  • wykorzystanie bramki GSM
Urządzenie MVR oferowane jest w następujących konfiguracjach:
  • standardowo na: 2 linie, 4 linie, 6 linii
  • zwielokrotnienie konfiguracji poprzez połączenie w sieć wielu jednostek rejestrujących np. 6 linii + 4 linie
Przechowywanie danych, pojemność pamięci masowej
  • Urządzenie standardowo wyposażone jest w Compact Flash umożliwiający nagrywanie rozmów
  • opcjonalnie – istnieje możliwość zwiększenia pamięci masowej (zwiększenie rozmiaru Compact Flash'a)
Oprogramowanie środowiskowe
  • Windows XP / 2000 / 98
  • Linux – w przygotowaniu
Kryteria rozpoczęcia nagrywania
  • podniesienie słuchawki
  • odwrócenie polaryzacji linii telefonicznej
  • programowe ustawianie parametrów załączania i wyłączania linii oraz opóźnień załączania i wyłączania nagrywania
  • wzrost poziomu sygnału
opcjonalnie
  • protokół używany przez ISDN (po dodaniu odpowiedniego interface’u)
Zadaj nam pytanie.








System IP-REC


Rejestrator IP-REC to urządzenie pozwalające na nagrywanie rozmów z analogowych linii telefonicznych i bramek GSM. Współpracuje z dowolną analogową centralą telefoniczną lub pojedynczym aparatem telefonicznym (wpięte między gniazdo linii telefonicznej a aparat telefoniczny). Jest wyposażone w czytnik kart Compact Flash, służący do nagrywania treści rozmów. Standardowa pojemność CF 1 MB pozwala na zachowanie treści rozmów telefonicznych z długiego okresu (nawet do dwóch miesięcy w małej firmie). Pojemność CF może być opcjonalnie zwiększona. Urządzenie posiada identyfikację numerów przychodzących CLIP.

W systemie nagrań opartym na bazie MySQL nie jest wymagana duża pojemność pamięci CF. Nagrania są automatycznie przenoszone z CF do bazy danych. Dostęp do nagrań na karcie pamięci jest możliwy również poprzez wbudowany serwer FTP. Każda podłączona linia telefoniczna może mieć zdefiniowane konta SMTP i uruchomioną pocztę głosową Voicemaile. Jest to funkcja niespotykana w innych tego typu urządzeniach.

Również nowością jest zastosowanie wielokanałowej bramki VoIP (telefonia internetowa). Jest to pierwsze urządzenie rejestrujące wykorzystujące technologię VoIP (Voice Over IP). Posiada wbudowaną 8 lub 20-sto kanałową bramkę VoIP (w zależności od wersji) obsługującą protokół SIP. Pozwala ona na zdefiniowanie do 20 numerów telefonii internetowej różnych operatorów. Rozmowy z linii VoIP również są rejestrowane.

Wymiary rejestratorów:
  • obudowa 6 portowa: 217 x 40 x 125 mm
  • obudowa 24 portowa: 217 x 85 x 235 mm
Urządzenie przystosowane jest do montażu w szafach typu RACK 10”. Może być również montowane w pozycji leżącej np. na szafce, lub wiszącej np. pod blatem, na ścianie, itd.

Rejestrator nagrywania treści rozmów telefonicznych IP-REC może służyć do:
  • rejestracji rozmów telefonicznych,
  • monitoringu prowadzonych rozmów,
  • kontroli pracowników,
  • poprawienia efektywności pracy,
  • przypomnienia przeprowadzonej rozmowy, jej przebiegu i treści, co pozwala na uniknięcie pomyłek,
  • zapewnienia dokumentacji przebiegu zgłoszenia telefonicznego,
  • podwyższenie stopnia bezpieczeństwa prawnego firmy,
  • wspomagania prac służb ratowniczych i patrolowych.
Rodzaj portów wejściowych:
  • linie analogowe,
  • linie cyfrowe ISDN 2B+D (po konwersji na sygnał analogowy),
  • wykorzystanie bramki GSM.
Urządzenie IP-REC jest dostępne w konfiguracji od 2 linii do 24 w jednej obudowie. Istnieje możliwość sieciowania urządzeń w sieciach lokalnych, co pozwala na ich rozbudowę i możliwość jednoczesnego nagrywania rozmów nawet z 244 linii.

Zadaj nam pytanie.








Powrót









TELZAM S.C. G. Machoń & G. Zapała, ul. Kaczyniec 18 (1-piętro) 42-600 Tarnowskie Góry  
tel. +48 32 285 53 24 mobil: +48 508 192 507  fax: +48 32 788 18 08  
e-mail: [email protected]